Re: Apache ssl på port 80[was: Lite frågor igen]

David Röhr wrote:

> Listen blablalba:80
>
> Går inte det, så har du gjort någonting felaktigt. Och säg inte att det
> inte går, för det gör det. Apache-SSL fungerar i stort sett exakt som
> Apache med mod-ssl. Det är som att välja att kompilera in drivrutinerna
> i Linuxkärnan eller använda sig av moduler.
>
> Jag använde mig tidigare av Apache-SSL, men tyckte inte den uppdaterades
> speciellt ofta, så jag valde att använda Apache och mod-ssl istället.
>
> <http://rohr.nu/>
> <https://rohr.nu/>
>
> Tex.

Hmm... Jag lyckades då inte med det förut.

Å andra sidan är jag ingen guru heller. Och JA, Jag läste en jävla massa
utan att lyckas.

Är det någon som orkar så får ni gärna ta kontakt med mig via Icq eller
irc.

Icq: 13559473 eller så finns jag på irc.debian.org @ debian.se

> Har du några problem med det här så får du gärna posta vad som kommer i
> din error.log. Allt finns dokumenterat väl, så det ska inte vara några
> problem att få det att fungera.

> Det här har ingenting vilken unix du använder, eller vilken Linux
> distribution du använder.

Ok,

/Thomas