Re: [OT] - Akcja z koszulkami - reaktywacja :)

On 01/26/2012 04:33 PM, Michał Prokopiuk wrote:
> W dniu 17.01.2012 11:10, Michał Prokopiuk pisze:
>
> Hej.
> Paczki powinny już u Was być. Nie dostał swojej przesyłki jeszcze Marcin
> (babol w hafciarni, czekamy na brakującą koszulkę) i Lech Karol
> Pawlaszek - Leszek nie odpisuje nam na maile, a potrzebujemy telefonu,
> zeby posłać kurierem. Wspominam tu, bo może listę czyta częściej niż
> inne maile ;)
>
> Leszek, jak do przyszłego tygodnia nie dasz znać, poslemy CI paczkę
> kurierem i podamy swój numer telefonu.

:P Ja Ci dam Leszek! To zupełnie inne imię!

Nr telefonu 605545125

I tak - akurat byłem w rozjazdach więc rzeczywiście jakoś wyszło, że
tego maila przeczytałem "szybciej" niż tamte.

Pozdrawiam,

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace" [KoRn]