Re: Partycje 3TB

On 03/17/2011 07:33 PM, Wojciech Ziniewicz wrote:
> Druga rzecz ktora jeszcze przyszla mi do glowy jesli chodzi o minusy
> exta to zdarzalo mi sie ze ubywalo automagicznie miejsca na dysku - tzn
> du -hs / pokazywal zupelnie co innego niz df -h . Nie wiem do konca czym
> jest to spowodowane, ale zdarza mi sie to raz na pol roku na maszynie do
> zbierania logów w sieci ,ktora na vmstacie ma praktycznie 20-40 iowait
> (tzn. dosc mocno pisze na dysk )

miałem kiedyś identyczną sytuację na maszynie przetwarzającej zbiorcze
logi - okazało się, że był kasowany "stary" plik logów (pokaźnych
rozmiarów!), do którego nadal jakiś proces (demon) pisał. restart
procesu załatwił problem (i.e. ostatni otwarty uchwyt był zamykany).

alternatywnie możesz oczywiście mieć twarde linki do plików.

AFAIC w obu przypadkach jest to VFS a nie extN.

--
pozdrawiam serdecznie / best regards,
bartek szurgot

http://www.baszerr.org