Re: Ktore rozwiazanie do wirtualizacji serwerow wybrac?

> - na serwerze zdarzało mi się, że czas systemowy skakał (nawet do
>   1 godziny/dzień) co było bardzo denerwujące zwłasza, że miałem tam
>   bazę danych. Serwer NTP nic nie pomagał. Wyną obarczałem duży load
>   i dużo operacji I/O. Jak przeniosłem bazy na osobny dysk, a statystyki
>   na inny serwer wszystko zaczęło chodzić jak trzeba. Możliwe że
>   powodoem była konfiguracja sprzętowa (2xOpteron), lecz tutaj nie
>   doszedłem do jakichkolwiek sensownych wniosków - zmiana parametrów
>   zegara systemowego (parametr kernela) przyniosła twardy zwis
> [...]

Wymieniłem kernel na 2.6.20 z backports.org i problem zniknął. Co
ciekawe, serwer w ciągu 5 sekund potrafił zwolnić o 4 (testowane poprzez
reczne odpalanie date co sekundę ze stoperem - ale nie ze sleep 1 ;-) Aż
strach się bać, że miałem tam bazę danych ;-)

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998