Re: Kubuntu - ustawienia Konsole

On Tuesday 05 June 2007 10:38, Albert Czarnecki wrote:
> Witam
>
> Problem przedstawia sie nastepujaco. Odpalam konsole i przy pierwszym
> uruchomieniu pokazuje mi zestaw przezroczysty z ciemnym tlem , jak odpalam
> kolejna nowa powloke w konsole to mam juz zestaw biale na czarnym tle.
> Zapisywalem ustawienia kombinowalem na rozne sposoby ale caly czas kolejna
> nowa powloka w konsole jest z zestawem bialem na czarnym.
> Juz nie mam na to pomyslow czy ktos ma podobnie? Bylbym wdzieczny za pomoc

A jak odpalasz tą inną powłokę? Może to jest inny rodzaj sesji, która
ma ustawiony inny schemat? U mnie w ustawieniach konsole, w zakładce "Session"
mam "Shell" który korzysta ze schematu domyślnego i "Linux Console", które
korzysta ze schematu "Linux Colors".

--
The Wheel weaves as the Wheel wills.

Kasia Cichopek eksponuje biust