Re[2]: maildir'y

Witam ,

d>> Chciałem na moim kochanym serwerku zrobić pocztę via www.

d>> Pozdrawiam,

d>> Marcin Walka

> od A do Z jak zrobić pocztę przez www + postfix na własnym serwie.
> http://workaround.org/articles/ispmail-sarge/

Próbowałem już robić "przepisem" z workaround i kiszka.. coś musiałem
sknocić, tyle, że nie wiem co bo nie naprawiłem i , co tu dużo mówić
wróciłem do tego co było.

Robiłem też wg. linku, który zapodałem w mailu i wyłożyła mi się
autoryzacja po ssl, a teoretycznie powinno grać.
Albo ja coś knocę ( - bo jestem za tępy), albo nie robię czegoś co
jest oczywiste, ale nie dla mnie ( -  bo jestem za tępy).
Skutek jest jeden - ciągle wracam do tego co było, a pracownicy
wściekają się, że są przerwy w działaniu poczty.

> do poczty przez www zamiast sqwebmail wole squirrelmail, bo ladniej i
> po polsku i bez zbytnich kombinacji.

Zakładam, że jeśli to kiedykolwiek odpalę to tylko na squirrelmail'u

Zrobiłem tyle, że poczta jest na Maildirach (żaden cud) i będę ponownie
doinstalowywał Amavisa i SpamAssasina (wróciłem do kopii systemu bez
"ulepszeń").

> zobacz jak to smiga na moim serwie.
> www.niecka.pl i wejdz w "poczta" z przekierowaniem po SSL...

Pomysłowa stronka...