Re: Apacz i SSL... kłopot z kolejnością certyfikatów. Widzi tylko jeden certyfikat...

Dnia 24-08-2006, czw o godzinie 23:23 +0200, Konrad Cempura napisał(a):

> SSL działa, z tym że nie chce przypisywać właściwych certyfikatów
> właściwym VirtualHostom.
>
> Właściwie widzi tylko pierwszy certyfikat... zdefiniowany jako pierwszy
> w pliku konfiguracyjnym.
>
> Ścieżki do certyfikatów są wewnątrz VirtualHostów. Na początku myślałem,
> że to efekt takiej samej nazwy VirtualHostów. Miałem wpisane *:443,
> zmieniłem na cos.domena:443 i cosinnego.domena:443... i nadal to samo.
>
> Wchodzę na coś.domena i widzi certyfikat dla coś.domena bo jego
> konfiguracja wystąpiła pierwsza. Wchodzę na cosinnego.domena i
> [...]
http://www.linuxfan.pl/howto/apache_ssl.html#problemvirtualhost

Piąty link po wpisaniu w googla "ssl apache virtualhost" :)
Jednym słowem nie da się mieć name based virtual hosts z różnymi
certyfikatami ponieważ protokół ssl działa poniżej http

Pozdrawiam,
--
Jakub Ambrożewicz
PKP Informatyka spółka z o.o. Ośrodek Informatyki w Gdańsku