Re: kompilacja jadra 2.6.17.7

06-08-14, szymon_gruszczynski@onet.eu <szymon_gruszczynski@onet.eu> napisał(a):
witam!!!
opis podany przez p. Ziniewicza podzialal!
dzieki za info. :-)
a tak na marginesie mam jeszcze jedno pytanie: zalozmy, ze skompilowalem i zainstalowalem jadro poprawnie, ale zapomnialem dodac cos do niego (np. wylaczylem obsluge myszy usb). czy musze kompilowac jadro od poczatku, czy tez jest jakis bardziej czaso- i praco- oszczedny sposob? sorki, wiem ze to na 99% jest w jakims tutorialu, ale wiekszosc z nich jest po angielsku, z ktorym to jezykiem za pan brat nie jestem (niestety :-/), a z tych po polsku tego znalesc nie moge :-/.
pozdrawiam
szymon gruszczynski

zakladając ze jest to TYLKO obsluga myszy na usb (hid) to
skompilowanie jadra bedzie trwalo dokladnie tyle ile trwa zbudwanie
paczki + kompilacja tego jednego modułu - reszta nie bedzie sie
kompilować (chyba ze zamienisz w jądrze coświecej - np. architekture,
cos zwiazanego z ogolnym dzialaniem jadra itd.)

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com