Re: (Intel + EM64T) + (Debian + Apache)

Częściowo zrozumiałem i częsciowo sprawdziłem:
Dla Debian stable - instalator i386 (interesuje mnie tylko stabilna
wersja Debian Sarge)

Byłem u kumpla, który ma z tymi Xeonami problemy. Debiana
zainstalował niczego nie świadom z płytki "netinst" i386.
Skompilował jądro 2.4.31 SMP i [ cat /proc/cpuinfo ] mówi mówi mu że
 ma 4 procki od 0 do 3 Intel(R) Xeon(TM) CPU 3.60GHz. Do tej pory
jechał na jądrach kernel-image-2.4-686-smp i serwer działał. Na
jądrach 2.6 dla Pentium/PentiumPro/PII/PIII/P4 serwer nie poszedł.

Szukaliśmy w pakietach coś z EM64T i okazało się że są jądra 2.6
em64t-smp, no to dawaj je. Niestety "atempt to kill init" na
starcie.

> zalezy czy masz na mysli 64bit czy HT. HT wlaczasz lub
> wylaczaszcalosciowo dla systemu i po problemie.

Yyy? To się jakoś obsługuje w Debianie? Bo myślałem że w BIOS-ie.

Na myśli miałem kompilację Apache z jakimiś specjalnymi flagami np.
-march=pentium4-ht-em64t-xxxxxx.

Może inaczej chcę żeby system z Debianem oraz skompilowany Apache
wiedział że serwer ma Ht i EM64T i używał HT i EM64T :-))))