mysql-server na Etchu pod AMD64

Pytanie brzmi.. czy ktoś wie kiedy naprawią zależności pakietów w repozytoriach Etcha na platformę AMD64?

Nie mogę zainstalować mysqla, a przydał by się. Nie mogę zainstalować nawet php5-mysql, bo nie ma odpowiedniej wersji biblioteli libmysqlclient. :(

Właściwie to piszę, żeby się pożalić tylko ;)
Uważam, że platformy 64 bitowe są coraz popularniejsze i powinno się wspierać oprogramowanie pod te procesory na równi z oprogramowaniem pod 32 bitówki. No, ale tak piszę, a może problem z pakietami występuje tylko u mnie. Jakbym nie miał racji to poprawiajcie mnie :)