Re[2]: HP Notebook pavilion ze4700. Walka z wiatrakami :)

Witaj Daniel,

W Twoim liście datowanym 5 kwietnia 2006 (22:10:29) można przeczytać:

> A masz centrino? Bo jeśli tak, to może jakiś moduł do speedstepa pomoże.
> U mnie jest tak, że jak laptop nie robi nic wymagającego, to wiatraki się
> wyłączają, a procesor obniża taktowanie do 600Mhz. A jak coś się zaczyna
> dziać, to najpierw taktowanie rośnie 1.7Ghz, a chwilę potem ruszają
> wiatraki.

W pracy mam bez centrino i pod ms wiatraczek tez dziala w opisany
sposob, dla mnie to napewno nie kwestia C. To raczej monitorowanie
temperatury i szybkiego reagowania. Jezeli to dell to moze i8kutils.
Ewentualnie sciagnij jakas mala dystrybucje livecd dla laptopow i
zobacz jak bedzie sie w twoim wypadku zachowywac (potem pewnie
porownac config kernela).

--
Pozdrowienia,
 mwarzec