Re: [FLUG] [OT] Zasilanie awaryjne

barbwire@wp.pl napisał(a):
Krzysztof Zubik napisał.

> W Fideltroniku już jest taki bezpiecznik między akumulatorami.
> Dużo większy nie pamiętam 10 albo 15A.
> Mam podobnę przeróbkę w APC 600VA po trzech godzinach napięcie na
> akumulatorach spadło do 11,8 V a można je rozładować do max 8,0. Potem
> akumulatory można wyrzucić.
> Niestety tam nie ma kółek i nie jestem w stanie go ruszyć z miejsca. Jak
> trzeba było wymienić baterie ściągnęłam chłopców z serwisu. Ja nawet nie
> mogłam wysunąć go z półki w szafce. Kable łączące UPS i baterie były
> krótkie, a obudowy akumulatorów ktoś skręcił razem.
> [...]
Witam ponownie.
Jezeli zasilacz ma bezpiecznik w obwodzie akkumulatorow
bardzo dobrze. Jednakze jezeli dajesz akkumulatory zewnetrzzne
propononuje dac drugi bezpiecznik o tej samej wartosci 10, lub 15 A
przy akkumulatorze dlatego, ze gdyby nastapilo zwarcie zewnetznych kabli
do niego wtedy jedynie ten bezpiecznik przy akkumulatorze go odlaczy.
O nawet mamy polskiego producenta UPS Fideltronic.
http://www.fideltronik.com.pl
http://www.fideltronik.com.pl/pl_products/produkty.html
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0