Re: apt-src

Dnia 05-11-2005, sob o godzinie 09:27 +0100, Paweł 'Róża' Różański
napisał(a):

>   No to nie rozumiem, czemu płaczesz, że 'z paczki zainstalowany, a się
> wysypał'.

>   Zgłoś buga.

>   Zwykle nie przeszkadzają za bardzo (testing/unstable, bo
> stable/testing to inna bajka, zwłaszcza teraz).

>   Teoretycznie. A praktycznie, to w unstable szybciej poprawiają błędy.

>   Wiesz, pytanie 'paczka z testing mi nie działa, co robić' jest niezbyt
> poważne. Jeśli jesteś tym zaskoczony, to naprawdę polecam stable. Jeśli
> nie jesteś, to zgłoś buga i wymień paczkę na nowszą/starszą, ale nie
> pytaj tak chaotycznie...

> [...]

Pax panowie, pax :)
Testing jest imho na tyle stabilny, że aby z niego korzystać nie trzeba
zjadać kodu jądra na śniadanie. Pytanie na listę jest zrozumiałe, błędy
takie jak ten (program się nie włącza => traci całą funkcjonalność =>
grave bug) powinny być wyłapywane kiedy paczka czeka na przejście z
unstable do testing i powinny ją zatrzymać. Dlatego uzasadnione jest
myślenie, że błąd leży u użytkownika, nie w paczce, ew. można pomóc
zlokalizować błąd i dopiero teraz go zgłosić.