OpenOffice 2.0 PL dla Debian Sarge, czyli monopol UX przerwany

Witam,

Szlag mnie trafia, że po każdym wydaniu OpenOffice wszystkie serwisy
Linux'owe jak na zbawienie czekają na kompilację firmy UX. Nie miał bym
mam nic przeciwko bo goście odwalają kawał dobrej roboty gdyby nie to,
że za każdym razem próbuję się przebić z moją kompilacją. Dlatego z
prawdziwą przyjemności prezentuję, na liście Debiana, własne paczki pod
Debian Sarge, które można znaleźć na stronce:

http://openoffice.xpl.pl

Wszystkich spragnionych nowego pakietu pod ulubioną dystrybucją
zapraszam do testów.

i najważniejsze...

jeśli zrobisz paczkę pod inny system/dystrybucję to daj znać, chętnie ją
zamieszczę na powyższej stronie.

Pozdrawiam,

Kuba Plichciński