Re: Serwer dźwięku w KDE

05-08-04, Mateusz Linda <tisam@wp.pl> napisał(a):
> witam!
>
> przeczytałem ostatnio że arts nie będzie już rozwijany. W sumie to nic
> dziwnego bo to chyba najsłabsza strona KDE - u mnie działa sobie w kratkę.
> Często się zawiesza na jakimś powiadomieniu (System Notifications) i nie
> odtwarza plików w formacie ogg (jako systemowych powiadomień). (oczywiście,
> mam ALSĘ, przez którą arts wydaje dźwięki ;])
>
> Zastanawiam się więc nad zmianą serwera dźwięku przynajmniej do czasu KDE 4.0.
> A interesuje mnie narzedzie ktore potrafi miksowac dzwiek z kilku zrodel
> [...]
jack jest dosyć dobrym serwerem dźwieku. nadaje sie na pewno swietnie
do nagrań i znam przypadki gdzie ludzie uzywali jacka do
profesjonalnych serwerów dźwięku gdzie dźwięk był strumieniowo
przekazywany do jakiegoś programu pod windą.

--
Pozdrawiam,
Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com