Re: Debian Sarge na PowerPC

On Sun, 15 May 2005, Andrzej Mendel wrote:

> Musisz dostać się do OpenFirmware, stamtąd wpisać w lini komend:
> boot cd,:\install\yaboot

Dzięki za pomoc, ale ja mam taki dziwny problem, że Makus nie widzi moich
płyt. Po ich wsadzeniu nic się nie dzieje. Sprawdzałem też czy widać je pod
MacOSX. No i nie widać ich. Ponieważ mam starego iMaca to żeby je wyciągnąć
muszę restartować kompa. Pod Linuksem na PC zawartość płyty jest widoczna.
Szukałem w dokumentacji do cdrecorda i yaboota, czy trzeba płytki jakoś
specjalnie wypalać, ale nic nie znalazłem.

Pozdrawiam
Wawrzek
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php