Re: X.org - pytanko

Dnia 09-01-2005, nie o godzinie 12:02 +0100, Lukas CoX napisał(a):
> Witam!!
Hej,

> mam pytanko, czy ktos z Was probowal X.org na Sarge'u?
Uzywam X.org prosto z CVS'u, co prawda na Sidzie ale mysle ze nie
powinno byc rowniez problemu na Sargu.
> Napiszcie,
> prosze, jak sie sprawuje, jakie problemy napotkaliscie, ewentualne
> niezgodnosci
> , niedogodnosci...i tak dalej...ewentualnie specyfikacje sprzetu na
> ktorym to uruchomilscie, ciekawi mnie to bardzo, a zwlaszcza wymagania....
Problemow raczej brak, wystarczy doinstalowac troche naglowkow
potrzebnych do kompilacji, potem ustawic hold na pakietach od X'ow zeby
nam sie nic nie nadpisalo przy aktualizacji i wszystko smiga :)
Karta graficzna to intel 915G on board.

> pozdrawiam Lukas CoX

Pozdrawiam,
PF