Re: DNS,domena i totalnie zamotany

On Fri, Nov 12, 2004 at 01:23:34AM +0100, Marcin Sochacki wrote:

> Zdecyduj się, czy chcesz hostować DNS u siebie, czy też na freedns.
> Jeśli to drugie, to w ogóle Bind był Ci niepotrzebny.

Zamierzalem hostowac u siebie.
eu.org wymaga podania 2 nameserwerow. Logicznie myslac na poczatku
podawalem moj IP i domene, _ktora tworzylem_ jako pierwszy, podstawowy
DNS. Jako drugi ... no wlasnie, podrzedny serwer DNS, ktory posiada wpis
o mojej tworzonej domenie.
Nie mialem takowego secondary DNS, wiec zrobilem go sobie na freedns.

No i eu.org nie przechodzil testu, mowil ze 'moj_IP i domena
mojadomena.eu.org nie istnieje'.O serwerze z freedns mowil ze OK.

Wiec jako te dwa nameserwery podalem mu obydwa z FreeDNS.egh.waw.pl
Wtedy testy przeszedl.

Ogolnie to mam mieszane uczucia co do poprawnosci tego co zrobilem,
ale nie mam doswiadczenia z ta tematyka, wiec sie narazie gubie.

Moj Bind niby dziala, znaczy oddaje, jak juz wspomnialem adres IP
po zapytaniu o domene.

Ciekawe ;-/

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |