Re: Co z tym oo w sarge

On Sun, 01 Aug 2004 22:28:30 +0200
Robert Mońka <robert.monka@eliko.com.pl> wrote:

> Usunąłem wszystkie pakiety oo razem z wszystkimi plikami
> konfiguracyjnymi. Zainstalowałem jeszcze raz i to samo.
> Co z tym fantem zrobić.

A usunąłeś pliki konfiguracyjne ze swojego konta? Zdarzało mi się już,
że przy przechodzeniu z niektórych wersji na nowsze konfiguracja na tyle
się psuła, że trzeba było ją usuwać. Chociaż to wygląda na coś innego...

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |