Re: Mozilla i problemy z czcionkami

Dnia 15:05 14.06.2004, Wawrzyniec Niewodniczański napisał(a):
> Mam Firefoxa z www.firefox.pl Odpalam go z Debianem Sarge i Auroksem 9.2. No
> i na Auroksie mam ładniejsze czcionki. Ustawienia firefoksa mam dokładnie te
> same. Macie pomysł dlaczego czcionki wyglądają inaczej? Jakie pliki pomacać?

Porównać listy czcionek w systemach, wersje bibliotek do TT (libxft2,
libfreetype6), wersja X, może defoma coś miesza?

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson