Re: Samba jako PDC

Dnia 04.06 2004 , o godzinie 09:06
Pawel Lyson napisał(a) :

> Czy konto na sambie nie powinno byc rowniez z $? Konto maszyny tworzone jest
dodaję je poleceniem smbpasswd -a -m <nazwa kompa>

> w momencie dodawania komputera do domeny. Ostatnio z tym walczylem przy W2K.
> Czy na innych uzytkownikow udaje Ci sie logowac?

Nie jestem w stanie się zalogować na żadnego użytkownika. Konto maszyny
jest dodawane i WinXP wypisuje, że został dodany do domeny. Po
przeresetowaniu nie jestem się w stanie zalogować, chociaż domena jest
do wyboru w okienku logowania.
> pzdr, pl

Zdrowia
--
"I break away from all conventions that do not lead to
 my earthly success and happiness" A.S.Lavey