Re: proftpd i wirtualki

On Wednesday 02 of June 2004 01:31, m wrote:
>Witajcie,
>
>da sie wogole zrobic logowanie dla userow wirtualnych w proftpd ?
da się w bazie my czy psgsql na przykład

>moge prosic jakies howto ?
-apt-get install proftpd-doc
-jest pare łądnych w google ;)
-a jak całkiem nie bedziesz wiedział jak to zrobić to cos pomogę.

>jest to wykonalne dla jednego portu [ip musi byc to samo] ?
>
>a nawet jesli juz neizbednie konieczne rozne porty to co z NATem ?
Tzn nie bardzo wiem o co Ci chodzi z portami w tym przypadku
Chcesz mieć dla virtualnych na innym porcie ftp czy jak?
Z reszta po co sobie utrudniać virtualni mają na standardowym porcie a
szelowi ssh chyba wystarczy? ;)

ps. sorki ze pierwszy na priv poszedł zaspany jeszcze byłem i cos mi się
w kmail pomieszało ;)
--
Paweł Bielecki
E-mail: pawciobiel(at)kozmianet(dot)kom(dot)pl