Re: kamerka internetowa usb

Hello pszemaz[wp],

Monday, March 22, 2004, 1:44:03 PM, napisales:

> Hello debian-user-polish,

>   Czy moglby ktos z szanownych grupowiczow poratowac mnie i wskazac
>   droge jak zainstalowac kamerke internetowa na usb w debianie?
>   czy potrzeba jakies specjalne paczki, ladowac jakis modul?
>   Moja kamerka to TwinkleCam PRO.
>   Wiem ze jest aplikacja Gnomemeeting, jak ona sie spisuje i czy sa
>   jeszcze jakies alternatywne?
>   Z gory dziekuje za okazana mi pomoc!
>   pozdrawiam!

Polecam Motion
http://motion.sourceforge.net/
dostepny rowniez jako deb. Sam wlasnie jestem na etapie poszukiwania
jakiejs taniej kamerki, ktora by dzialala w miare bezproblemowo
z Debianem. Chodzi mi o prymitywny monitoring "obejscia domowego".
A wlasnie pakiet Motion calkiem dobrze do tego sie nadaje.

 Tomasz Króliczek
       gg# 106932                          mailto:krolik@wsi.edu.pl
gsm# 602 75-13-12