Re: iproute - problem transferu

> Ja specjalnie nie zauważyłem takiego problemu. Co prawda mam 2 łącza
> na Debianie Sarge/Testing, ale to chyba nie ma większego znaczenia.
> Zdarzyło mi się jednak że też mi tak dziwnie zwisał ale kopiowałem wtedy
> plik na Serwa który był na łączu Telepsy i to dość mocno obciążonym.
> A co ciekawe za chwile było wsio ok.

ja to takze zestawiam na Debianie Sarge/Testing ... jadro 2.4.25
jeszcze sproboje w odwrotnej kolejnosci dac regulki bo juz nie mam innego
pomyslu sprawdzilem:

- bez firewalla
- z mtu 1492 i 1500 na obu sieciowkach
- obie sieciowki sa sprawne mii-tool
- z wylaczonymi filtrami HTB

jedyne co mi wpadlo w nocy przez sen do glowy to gresecurity czy moze to byc
z tym zwiazane ???

pozdrawiam
bieniu