Re: dwa pytania poczatkujacego...

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że ltj napisze:

> 1) w jaki sposub mozna w debianie pokolorowac output ls'a tzn chodzi mi o
> to zeby wyswietlone pliki mialy rozny kolor w zaleznosci od ich rodzaju

przypuszczam, że chodzi ci o:

    eval `dircolors`
    alias ls='ls --color=auto '

i nie przypuszczam, żeby to było specyficzne dla Debiana akurat

> 2) czy przy pomocy apt mozna update'owac programy do nowszych wersji (ale
> nie przez apt-get upgrade) bo zauwazylem ze w debianie duzo pakietow jest
> dosc stara

1. Ja tego nie zauważyłem.
2. Nie rozumiem co dokładnie chcesz powiedzieć i osiągnąć.

Pozdrawiam

--
Jacek Kawa      **-Jesteśmy martwi.
            -Jesteście martwi ["1984"]**