błedy "apt-get dist-upgrade" po zerwaniu połączenia

Witam.

Debian Woody 3.0 i386.

W czasie wykonywania "apt-get dist-upgrade" nastąpiło zerwanie połączenia (neostrada). Gdy ponownie wydałem polecene wyrzuciło błędy, że nie może pobrać pliku Packages i "update" powinno rozwiązać problem. Niestety nie pomogło i skończyło się tym samym komunikatem co poprzednie polecenie (No such file etc. w stosunku do pliku Packages). Gdy chciałem zainstalować coś z płytki apt żali się, że nie może zainstalować jednego z pakietów (hotplug), i że "update" powinno rozwiązać sprawę.
Ale niestety "update" problemu nie rozwiązuje i koło się zamyka.

Próbowałem "clean" i "autoclean". ale bez skutku.
Wywaliło mi przy okazji X'y (przy upgrade)i "reconfigure" nie pomaga, a baba mi głowę suszy kiedy komputer będzie "sprawny".

Jak to naprawić?

Pozdrawiam,
Przemek