Re: Debian, SATA i plyta Gigabyte GA-7VT600

W liÅ?cie z wto, 25-11-2003, godz. 13:11, Marcin Juszkiewicz pisze:
> Dnia czwartek 20 listopada 2003 19:57, JarosÅ?aw Lachowski napisaÅ?:
> W BIOSie wÅ?Ä?czyÅ?eÅ? obsÅ?ugÄ? kontrolera?
> BIOS wykrywa dysk?
> Linux wykrywa kontroler?

w biosie wszystko jest wlaczone pod winda wszystko smiga a linux nie
widzi kontrolera

ogolnie na razie sata na linuxie nie dziala zbyt dobrze, na drugim
kompie z plyta ASUS A7N8X Delux i dyskiem sata segate 120 dopiero po
dlugich walkach udalo mi sie osiagnac transfer rzedu 55 MB/s
i to na jaju 2.4.22 bo na 2.6test9 osiagalem max 16 MB/s
:(

pozdrawiam
JarosÅ?aw Lachowski

MówiÄ?, że jak puÅ?ciÄ? kompakt Microsoftu od tyÅ?u
to sÅ?ychaÄ? satanistycznÄ? muzykÄ?, ale to jeszcze nic
puszczane normalnie instalujÄ? WINDOWS :( !!!