Re: [dlugie] Woody, latex, pdf...

Dnia Sat, Nov 01, 2003 at 10:56:20PM +0100, Piotr Najduk napisał(a):
> otrzymuję:
>
> ipt
> doc1.dvi -> doc1.pdf
> Can't find encoding file: PLRoman12-Bold
>
> Jaką paczkę zainstalować aby były potrzebne czcionki??
Ja bym spróbował zrobić tak:
1. usunąć z danego katalogu wszystkie pliki poza doc1.tex.
2. ponownie uruchomić program 'latex doc1.tex' a następnie 'dvipdf doc1.dvi'.
U mnie działa. PLRoman12-Bold wygląda na standardową czcionkę, więc nie
powinno być kłopotów. Jeśli się jednak pojawią, mogę dla porównania
przesłąć spis moich *.deb już poza listą.