Re: [o-t] nazwa konta składająca się tylko z cyfr

On Fri, 26 Sep 2003, Marek Adamski - Debian wrote:

> [...]
>
> tz> macie moze jakies pomysly gdzie i jak szukac rozwiazania?
> tz> autoryzacje mam na ldap'ie i moge w sumie wlasne narzedzia napisac do
> tz> zmiany passwd, ale nie wiem czy gdzies czegos nie przeocze i potem mi
> tz> jakies "młynki" wyjda...
>
> tz> pozdrawiam, tomek
>
> Pewnie że tak:
> Po pierwsze Debian Is The Best :]
> Po drugie każda inna dystrybucja jest gorsza od Debiana i jest dla
>    Lamera :P
> Po trzecie Debiana się nie zdradza. :P
> Po czwarte najlepsze rozwiązania są na Debianie i tam należy ich

zastanawialem sie czy w ogole cos odpisywac... moze sie obrazisz, moze
nie, ale nazwanie Ciebie "burakiem" nie wydaj mi sie lekka przesada...
nie pozdrawiam
tomasz

--

tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl