Re: opcje podczas instalacji z dselect-a

On Sat, Sep 13, 2003 at 07:35:55PM +0200, Marek Chrobak wrote:
> Chciałem się dowiedzieć jak można pod Debianem instalować pakiety z
> opcjami. To znaczy jak się instaluje z plików tar to się najczęściej
> wpisuje np.: ./configure --enable-cos_tam

LOL ;-)

Dselectem wybierasz pakiety binarne, już skompilowane - nie masz
możliwościich zmiany opcji konfiguracyjnych. Jeśli chcesz dodać jakąś
funkcię do pakietu, który jej nie posiada to:
a) napisz do opiekuna pakietu i poproś o nią,
b) zbuduj paczkę samodzielnie z pakietów źródłowych lub ze źródeł.

Przeczytaj m.in. dokumentację do programu apt-src i pakietu debhelper.

Pozdrawiam
--
Rafal Czlonka