Re: dziwne rc?.d

Dnia Sat, 13 Sep 2003, Tohver napisał:

> update-rc.d - install and remove System-V style init script links
> Moze to pomoze?

No wlasnie to nie bardzo pomagalo, bo jak widzialo takie linki jak
../../../../etc/init.d/cos, to mowil, ze to nie jest ../init.d/cos,
wiec on odmawia wspolpracy.

Poradzilem sobie dosyc prosto

for file in *
do
rm $file
ln -s ../init.d/$(echo $file | cut -c 4-) $file
done

w kazdym z /etc/rc?.d

no ale dalej nie mam pojecia co spowodowalo ww. zjawisko.

Jak by ktos cos podejrzewal, to chetnie bym sie dowiedzial co sie
stalo, ale problem rozwiazany.

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz