Re: Exim

On Mon, 16 Jun 2003, Tomek wrote:

> w informacji zwrotnej mam komunikat : need fully qualified hostname

W exim.conf wpisz linijke primary_hostname = twoj.adres.pl

Chodzi o to, ze servery interii chca, zeby server SMTP przedstawial sie
jako istniejacy w jakims dostepnym DNSie.

Ja np mialem ustawiona podstawowa nazwe servera jako 'stary', a oczywiscie
w zadnym DNSie nie bylo takiej nazwy i stad sie burzyla interia.
Jak w primary_hostname ustawisz adres, ktory jest ogolnie dostepny w
internecie, to powinno polknac (tzn interia bedzie w stanie na podstawie
tej nazwy otrzymac twoj IP)

PS info exim twoim przyjacielem ;)

--
Pozdrawiam