Re: Karty ATI

On Mon, Jun 02, 2003 at 05:38:06PM +0200, Marek Chrobak wrote:
> Witajcie
>
> Mógłby mi ktoś napisać jakie karty graficzne ATI pracują pod Debian
> bez kompilacji jakichś dodatkowych sterowników? To znaczy żeby odrazu
> po instalacji xserver-xfree86 działała dobrze. Bo mam problem z
> GeForce4 MX 420. Nie wiem jak doistalować w nim sterowniki. Podobno w
> NVIDI sterowniki są tylko do GeForce, GeForce2 i GeForce3, lecz do
> GeForce4 trzeba już je jakoś wkopilować, lecz nie wiem jak. Dlatego
> chciałbym wymienić na ATI, tylko nie wiem na jaką. Pomóżcie!!!

http://www.ati.com, ściągasz sterowniki, z rpm robi plik deb (alien
paczka_ze_sterownikami.rpm), instalujesz z opcją force czy jakoś tak
(musi zostać podmieniony plik libgl.so który jest z iksów), uruchamias
fglrxconfig i restart :)

Od ati radeon 8500 do 9700 :)

--
  .''`.  Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki :::: GSM  [+48] 604 856 821
 : :' :  http://bluszcz.ats.com.pl/  :: bluszcz<at>jabberpl.org