Re: [OT] Troche humoru

Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 11:18:58AM +0200 Artur Marnik napisał/a:
> JA sie przy tym niezle usmialem - Wam tez zycze przedniej zabawy:
>
> Cechy zadeklarowanego Linuxowca
> Gdy widzi w ZOO antylopę GNU zastanawia się gdzie jest jej kod źródłowy i
> dlaczego spakowano ją w formacie ZOO, a nie w tar.gz.
apt-get install zoo-bin
(podobno zalatwia sprawe)

> Gdy idzie do łóżka z dziewczyną czyta wcześniej HOWTO. W łóżku zastanawia
> się jakie dać parametry do mount. W końcu noc kończy kompilując kernel do
> obsługi formatu brunetka czy blondynka.
wczesniejsza kompilacja modulow brunetka i blondynka jest korzystniejsza,
nie wymaga restartu..

> Idąc na bal przypomina sobie że nie zainstalował jaszcze samby.
mozna jeszcze zaciagnac fortunes-pl (zeby bawic publicznosc)

> Gdy jego dziecko nie chce iść spać robi shutdown -h now.
sleep 12h (pozwala na zarezerwowanie czasu dla siebie i kobiety)

> Nie czytał "Pana Tadeusza" czeka na to w formacie man.
podobno jest na security.debian.org (ze spaczowana trzynasta ksiega
- zostala zabezpieczona przed wpadka)

> Gdy chce żeby mu dostarczano codziennie mleko pod drzwi, wpisuje mleczarz do
> crontab-a.
echo "/usr/bin/mleczarz"|at 6:30
sprawdza sie lepiej...

> Separuje mieszkanie od korytarza firewall-em i zastanawia się co zrobić z
> windowsami, bo mają za dużo bugów żeby je zabezpieczyć.
najlepiej wymienic windows na jedno solidne X-window

> Gdy chce przewietrzyć mieszkanie próbuje otworzyć okna przez startx.
nie lubie smrodku w domciu wiec mam na stale otwarte okienka (inittab)

pzdr
yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing