Re: Xterminal

On Sun, Feb 16, 2003 at 06:23:36PM +0100, Radosław Antoniuk wrote:

> Chodzi Ci o opcje w dhcp.conf-ie ? option file czy costam? nie mam teraz
> configa pod reka...
> rzuc mi prosze wpisy jak masz u siebie na dhcp, moze po prostu czegos nie
> dopisalem..

W domu tego nie używam, a w pracy będę za tydzień :) Oprócz wpisów w
dhcp.conf, na podstawie których wiązany jest MAC karty z IP Xterminala i
z plikiem kernela który będzie do Xterminala przesłany musisz udostępnić
Xterminalowi root file system, który po NFS może zamontować.

Czy utworzyłeś root file system dla Xterminala, umieściłeś go w
/tftpboot i nadałeś właściwe uprawinienia ?

Diskless-HOWTO kolega czytał ?
man exports kolega czytał ?

> Bylo zrobione... i nic... pisze ze szuka na NFSie rootfs ale nie prosi
> wczesniej o IPka w ogole dhcp...
> (juz nawet sniffowalem czy w ogole sie odzywa... cisza...)

A NFS demon żyje - jeśli ma co udostępnić oczywiście.

Powodzenia,

R.