aliasy ip i wydajnosc

Witam,

Mam taki maly problemik. Stoi sobie komputerek na maskaradzie i ma na zewnatrz trzy adresy na jednej karcie (1 + 2 aliasy). Za maskada stoja sobie dwa serwarki www jeden apache obslugujacy dwa adresy ip (dwa wirtuale servery), jeden ten prawdziwy i jeden przeniesiony z aliasa, oraz IIS obslugujacy jeden adres aliasowany. Sytuacja wyglada nastepujaco ze przy polaczeniu do apacha przez pnormalny adres wydajnosc jest ok natomiast przy polaczeniach do apacha przez adres aliasowany lub do IIS'a tez przez taki adres wydajnosc przesylania danych jest wyraznie mniejsza i normalnie nie wiem co moze byc tego przyczyna. Ma moze ktos z was jakies sugestie. Maskarada jest na jadze 2.2.x i ipchains.

Pozdrawiam,

Jacek Bator