Re: Soft dla Forum

> używam w pracy phpgroupware, jest w dystrybucji, zawiera dużo różnych
> pakietów między innymi jest też forum.
> Samo forum np: phpbb, ale nie ma w dystrybucji.

Uzywalem i uzywam sporo roznego softu i moge polecic tak naprawde jedno.
Imho najlepsze forum (pod wzgledem mozliwosci konfiguracji i jakosci
wykonania) jest XMB forum.

Wzorowane na nim forum Trollixa (pocztakowo X) jest tez bardzo dobre ale
dziala tylko jako modul do php i postnuke'a.

www.xmbforum.com
www.trollix.com

Trollix umiescil moje tlumaczenie w swoim forum.
Tlumaczenie XMB tez posiadam ale nie wyslalem im. Jakby co daj znac na
priv.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org