Re: sid again

> apt-get --print-uris upgrade >plik - masz urle do wszystkich paczek -
> zależności też :)

a jak sobie poradzic z pakietami, ktore sa juz zainstalowane? nawet
apt-zip mi sobie z tym nie radzi, kazalem mu zrobic skrypt ktory
sciagnie mi perla z modulami, bo chcialem do chroota wstawic z jabberem,
no i klops - moduly ktorych NIE mialem zainstalowanych sie pociagnely, a
sam perl nie - musialem recznie kombinowac...

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support