windows 2000 + debian 3.0

Witaj !

 zainstalowałem windows 2000 na pierwszej partycji a na drugiej
 chciałem zainstalować debiana 3.0 instlowałem lilo w pierwszym sektorze patrycji linuxa
 bo win 2000 podobni instaluje NT loadera w MBR i by się "gryzły"
 ale po takiej instalacji NT loader pokazuje tylko win 2000 a linuxa
 ani śladu a win 2000 nie chce się uruchomić i pokazuje jakieś błędy
 na partycjach czytałem HOWTO Linux+NT-Loader ale niewiele mi ono
 pomogło

 Co mam zrobić z tym problemem chce mieć oby dwa systemy

 Pozdrawiam Marcin