Re: squid

W liście z sob, 04-01-2003, godz. 01:15, Piotras pisze:
> Jasne że sie będzie nudził, ale przy okazji zorganizuje dos szybki dostęp do
> dysiorka...
> A stawialem squida na p200 na małą siec i kurde zamiast pomagac to
> pograrszalo. Po zmianie sprzetu na szybszy problem znikł. Takze osobiscie
> odradzam stawianie squida na czyms gorszym niz celeronik.

Możesz mi wyjaśnić jak się ma wydajność P200 do C300 (zwłaszcza odczyt z
dysku) oraz jak jedno i drugie sie ma do przepustowości łącza?

Przecież transfer dysk->ram rzędu 1MB/s to jest do osiągnięcia na 486@33
a to już jest 10Mbit/s. Masz takie łącze do netu? IMO o wiele większą
uwagę należy zwrócić na ilość ramu, zwłaszcza przy wszelkich bazach
danych (a squid w końcu taką jest).

--
Krzysiek Kielczewski <krzyk@sail-ho.pl>