Re: Archiwa listy

On Sat, Dec 07, 2002 at 11:58:49AM +0100, Janusz wrote:
> Mam pytanie dotyczące archiw tej listy dyskusyjnej (
> http://lists.debian.org/debian-user-polish )
> Dlaczego zamiast polskich znaków wychodzą jakieś krzaki, przy
> dłuższych mailach czytanie
> sprawia wiele trudności. Czy da się coś z tym zrobić?

Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje "HTML entities" przy
pomocy których są zakodowane pliterki w archiwum.
Jedyny sposób to chyba zgłosić to autorom przeglądarki, a na razie użyć
do czytania archiwów na przykład przeglądarki lynx.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216