Re: brak deb

On Tue, Dec 03, 2002 at 02:38:21PM +0100, Ruf10 wrote:
> -su: deb: command not found
> myślałem że deb powinien się domyślnie zainstalować (może i instaluje a
> ja go wywaliłem:( ) w którym pakiecie można go znaleźć???

tyy... u mnie tez nie ma... a co robi ten program bo nie wiem? a moze wejdz na packages.debian.org i w wyszukiwarce zawartosci pakietow wpisz bin/deb. przekonasz sie wtedy, ze nie nie ma rowniez w zadnej dystrybucji pakietu ktory by program o takiej nazwie zawieral. enigma.
a moze po prostu szukasz dpkg, apt-get lub dselect

pzdr
Koniu