Exim

Hello debian-user-polish,

  Pytanko.
  Po dodaniu użytkownika do systemu (tworzy mu się oczywiście katalog
  w $HOME), exim nie dostacza mu poczty, a w logach zostaje coś
  takiego:

2002-12-01 23:43:46 18Ico6-00033J-00 == imax@ximpnet.com T=local_delivery defer (-1): Expansion of "$(home)/Maildir" (file
or directory name for local_delivery transport) failed: $ not followed by letter, digit, or {

Niedawno przeszedłem na Maildira i to jest pierwszy użytkownik jakiego
dodałem od tamtego czasu. Dla wszystkich innych poczta śmiga. Poczta
od tego użytkownika też jest wysyłana.

Konfiguracja transportu w exima wygląda tak:

local_delivery:
  driver = appendfile
  group = mail
  mode = 0660
  mode_fail_narrower = false
  envelope_to_add = true
  return_path_add = true

  directory = $(home)/Maildir
  maildir_format = true
  prefix = ""
#  file = /var/spool/mail/${local_part}

W katalogu domowym użytkownika oczywiście znajduje się katalog Maildir
z podkatalogami cur, new, tmp ...

O co chodzi i jak to naprawić ????

Z góry dzięki za pomoc.

--