Re: MRTG + skalowanie wykresow ...

On Fri, Oct 18, 2002 at 01:14:11AM +0200, Marcin wrote:

> Witajcie.

> Otoz wlasnie nie prawda.
> Jezeli powiedzmy sledze ilosc nawiazanych polaczen i wartosc oscyluje
> powiedzmy w okolicach 2000 to gdy ustawie na wartosc 1000 to mi obetnie i
> nie bedzie skalowal.

A co ma wspólnego obcinanie ze skalowaniem? MaxBytes służy do
odfiltrowania błędnych wartości i do wyliczania procentowego wysycenia
łącza (czy co tam monitorujesz). Jeżeli obcina prawidłowe wartości to
jest ustawione za nisko.

W szczególnych przypadkach, gdy mogą wystąpić prawidłowe wartości
przekraczające MaxBytes (np. łącze z kompresją) dodatkowo ustawia się
AbsMax.

pozdrawiam,
rp.

--
"Reflected-sound-of-underground-spirits?"
        -- Economics explained