hm x-sy

Dzien dobry...

Pozdrawiam wszystkich
no i pytam....

myszka mi sie dziwnie zachowuje tj bardzo czesto
(tak czesto ze kozystanie z x-sow jest niemozliwe)
kursor myszki ucieka mi z ekranu np najezdzam na
menu kde i w tym momecie wylatuje mi za ekran

mam xfree 4.1
do tego kde2
myszka logitecha (dwa przyciski + scrol )
usilowalem dojsc na stronie logitecha co to
za model ale niestety nie znalazlem nic podobnego

jak wiec to cudo skonfigurowac...

na stronie www.debian.otwarte.pl
jest opis instalacji innej 5-przyciskowej myszy no ale nie pomogly modyfikacjie
wiec wrocilem do nominalnych ustawien tj po xfconf-ie

przesylam w zalaczniku obecnie uzywany XConfig
a no i kozystam z konsoli z gpm
a wiem jest to istotne bo cos tam pisali o interfejsie gpm pod x-sami...

przepraszam za bledy w tekscie...

bede wdzieczny za chociazby link

hipiss