Re: Modules.conf

On Mon, 7 Oct 2002 00:10:15 +0200
szeryf50 <szeryf50@wp.pl> wrote:

> Czy po zrobieniu nowego jaja trzeba w jakiś sposób dokonać zmian w
> pliku modules.conf, a jesli tak to jak to zrobic po debianowemu? Moze
> jest cos co zrobi to za mnie automatycznie?

Debianowo byś zmieniał, gdybyś nie kompilował jądra tylko używał gotowej
paczki :-) i nie plik /etc/modules.conf (tego nie ruszaj), lecz plik
/etc/modules.

> Pytam bo po skompilowaniu nowego jaja 2.4.19 przy starcie i nie tylko
> system daje komunikaty, ze nie ma takiego modulu - i ma racje, bo nie
> kompilowalem takich moduluw. Ale dlaczego system o tym nie wie? :)
> MOze ktos wie?

W pliku /etc/modules masz liste modułów, które system ładuje przy
starcie systemu. Po kompilacji nowego jądra (niektóre opcje które były
modułem mogłeś wkompilować i odwrotnie). Edytuj ten plik i zostaw
aktywe tylko te linie z modułami, których chcesz używać od razu przy
starcie systemu.

Pozdrawiam, Artur Poczekalewicz