Re: [wlug] unix pod cisco

Witaj SKula,

W Twoim liście datowanym 25 lipca 2002 (18:33:09) można przeczytać:

> ok to w takim razie jak obecnie
> (wedlug was) stoi linux
> -na rynku serwerowym

> fakt faktem, ze co admin to admin...
> ale w sieci dosc powszechne sa obrazki typu
> -'diabelek wiesza tuxa' i wiekszosc linuxowcow
> juz pewnie przywykla do oskarzen, ze ich
> system nadaje sie jedynie na biurko (czesciowo jest
> to tez zasluga linuxow z serji RH...)

Fajny ten diablek, nie powiem.
Ale niech ten diabelek bedzie mial funkcjonalsc kodu netfiltera jader
serii 2.4 to wtedy mozna pogadac. Z obslugą sprzetu tez nie najlepiej
(chociaz ja nie mam co narzekac, bo pracuje na antycznym p120 i 40
mega ramu, mam sb128, i realteka RTL-8139, ale nowu sterownik do tegoż
ostatniego ma problemy a zutonegocjajcja :(

Moża nie kłocić, nie ma sensu, najlepij postaw linux i postaw
free(net,open, whaever) i zobacz sam jak to sie sprawuje.
No i dokumentacja rzecz wazna, dla *bsd to nie za wiele tego (mowie o
rożnych howto itp) a w języku polskim to nie uświadczysz.
No i jeszcze specyficzny klimat wzajemnej adoracji kilku zawodników z
p.c.o.f dopelnia czare goryczy :)) (choć musze przyznac ze w
niektórych przypadkach to maja calkowita racje, biorąc pod uwage
calkowity debilzm niektorch pytajacych)

[ciach]

--
Pozdrowienia,