Chello

witam

Thursday, November 01, 2001, 9:00:34 AM, you wrote:

MW> PusteMam problem nie moge zainstalowac internetu z chello w debianie, czy
MW> ktos moze mie pomoc?????

wprawdzie nie mam chello, ale tez mam przydzielane IP dynamicznie
przez providera, wiec te ustawienia powinny chodzic;

apt-get install dhcpcd
i potem edytujesz plik /etc/dhcpc/config
u mnie wyglada tak:

IFACE=eth0   (jesli masz siec na eth0 oczywiscie)
OPTIONS='-h "nazwa hosta"'

nazwa hosta nie zawsze jest konieczna,
zaleznie od providera, powinienes ja miec w windzie
w zakladce identification w network preferences, albo gdzies na umowie
z chello
teraz jeszcze edytujesz /etc/network/interfaces
u mnie jest tak:

auto eth0
iface eth0 inet dhcp
hostname nazwa hosta

to chyba wszystko, robisz ifdown eth0, potem ifup eth0 i pochwili
karta powinna pociagnac wszystkie ustawienia sieci, zobacz ifconfigiem
czy wszystko jest ok

pozdro
michal

--