Re: libdvd-pkg’s postinst script is broken

Geert Stappers <stappers@stappers.it> writes:

> En dan?

Eh, dat is weer een domme vraag natuurlijk. Gewoon 'apt upgrade'
draaien en kijken wat er gebeurd.
Als dat goed gaat is het trouwens geen bewijs dat het een goede
oplossing is. Er zou een reden kunnen zijn dat er geen --dry-run is
toegevoegd, maar het zou dan wel handig zijn geweest dat men die reden
had vermeld.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer