Re: Hoe een Android device beter te mounten

On Mon, 03 Apr 2023 19:07:00 +0200
Cecil Westerhof <Cecil@decebal.nl> wrote:

> Ik gebruikte gewoon rsync op mijn Linux bak. Maar ik kan kijken naar
> nextcloud en rsync op de Android.

Als je op de linuxdoos rsyncd laat lopen kun je met het spartaanse
"syncopoli" op je telefoon de zaak rsyncen als was het een linux
client. Maar je hebt altijd weer permissiegezeur over welke dirs je mag
beschrijven.

Nextcloud is wel weer wat complexer, maar je hebt ook meteen een agenda
en contacts-server, ook wel weer iets waard ;-)

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/